perjantai 2. toukokuuta 2014

Vappukuvat, behind the scenes

Olin odottanut näiden kuvien ottamista oikeastaan jo pitkään, varmaankin maaliskuusta asti, jolloin sain idean ilmapalloihin ja kuvissa käyttämääni vihreään mekkoon (joka on minulla ollut kerran aiemmin päällä, kaasona ollessani elokuussa 2012).

Kaikenlaista touhua ja tohinaa tuli kuvattua, tässä muutamia "epäonnistuneita" otoksia.





Helium-pulloakaan en saanut itse auki, vaan piti naapurista käydä pyytämässä enolta jeesiä. Samalla täytin pikkupojille siinä sitten ilmapallot, joista pojilla riitti riemua oikein urakalla!
Nämäkin kuvauksissa käyttämäni pallot vein kotiäitikerhoon lapsille, joista on tullut tässä puolen vuoden mittaan varsinaisia pikkuystäviäni!

Oikeastihan mun vapunvietto näytti tältä: (voi luoja........)




Rakkaudella,

KIKU

2 kommenttia:

  1. Herra A tunnisti sut vikasta kuvasta! No näkihän hän sut tuossa luukissa. :)

    -naapuri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herra A:han mulle sanoi että pitää laittaa naamio, hattu ja pilli eli käytännössä hän oli mun stylisti! ;) Oon kyllä jollain tapaa niin oudon näköinen, että hyvä kun tunnistan itsekään itseäni!

      Poista