keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Virpojille yllätysmunat

Olen tänä vuonna erittäin optimistinen; olen varautunut kuuteen virpojaan.
Yleensä meillä käy korkeintaan yksi virpoja. Useina vuosina ei ole käynyt yhtään, mutta jääpähän enemmän suklaata mulle!
Viime vuonna taisi käydä kaksi virpojaa; kummipoika isoveljensä kanssa.
Uskon kuitenkin, että tänä vuonna voisi käydä useampi pieni trulli oven takana vitsan kanssa, sillä olen saanutt paljon uusia leikkikavereita kylältä!

Pääsiäismunista tulevat yllätykset on mun mielestä nykyään melko surkeita, ainakin verrattuna siihen mitä olin mun lapsuudessani! Päätinkin etten osta yhtään yllätystä sisältävää suklaamunaa.
Päädyin valmistamaan ihan omat yllätysmunani!
Ostin isoja pahvimunia, Kinder -suklaapupuja, pieniä suklaisia pääsiäismunia ja pääsiäispupukoristeet.






Palmusunnuntaita odotellessa!


Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti