perjantai 11. heinäkuuta 2014

Unelmakartta

Monet teistä on varmaan kuulleet unelmakartasta, eli jonkin tapaisesta kuvakollaasista, joka sisältää kuvia tavoittelemistasi/haaveilemistasi asioista.
Sanotaan, että kun asiat ovat konkreettisesti nähtävillä kuvina, ja mielellään vielä niin että näet ne useasti päivän mittaan, tulevat ne helpommin todeksi, koska tavoittelet niitä aktiivisemmin (tietämättäsi).

Tein mun ensimmäisen unelmakartan 5-6 vuotta sitten ja se oli melko sekava.
Parisen vuotta takaperin päivitin mun unelmakarttaa ja siinä on mm. tällaisia kuvia:




Mutta ei tässä vielä kaikki!
Olen nyt muutamana vuotena tehnyt.. miten sen nyt sanoisi... hankintakartan?
Anyhow, kun tulot ei maata järisytä, niin joitakin hankintoja pitää miettiä etukäteen.
Viime vuonna mun hankintakartassa oli kuva matkalaukusta, luistinten teroittamisesta, lenkkareista, rannekorusta, kaupunkilomasta, teekutsuista, Jere Karalahdesta jnejne...
Kaikkea ei tullut hankittua, mutta se ei haittaa, koska tilanteetkin muuttuvat! Osaa kartalla olleista asioista pyysin myös joululahjaksi, sillä nehän todella olivat olleet jo pitkään mun toivelistalla!

Nyt mun hankintakartta on suppea. Siinä on ollut vain uudet (Nokian) kumisaappaat, Rukka-merkkinen sadetakki (luultavimmin keltaisena) ja K-kirjaimen muotoinen pöytävalaisin/valokirjain.
Valaisinta olen toivonut mammalta jo synttärilahjaksi ja kuinka ollakaan tänään törmäsin Hai-saappaisiin, jotka myytiin -50% alennuksella! Oli vielä mun kokoakin! Wuhuuuu!
Kyllä nyt kelpaa pomppia lätäköissä, kulkea sienimetsällä ja poimia syksymmällä omenoita kasteisessa puutarhassa!



Aarikan Iso Keisarinna -valaisinkin mulla on muuten nyt tilauksessa, mutta voi olla että joudun pettymään, tuote poistuu nimittäin markkinoilta ja oli epäselvää saako myyjä niitä vielä lisää vai ei. Keeping my fingers crossed!

Uusia unelmia kohti!


Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti