tiistai 25. helmikuuta 2014

Huvikumpu

Olin eilen leikkimässä naapurissa kummipojan kanssa ja isoveljensä kysyi minulta, milloin minä muutan ja minne. Tämä kysymys juontanee juurensa siihen, että junnu muutti naapurikylään pyörittämään huusholliaan. Kerroin, että en mä just nyt ole muuttamassa mihinkään, mutta kyllä mä vielä joskus muutan johonkin. Kummipoika kommentoi tähän että hänkin muuttaa, johon esitän tarkentavan kysymyksen: "Muutatko Kikun kanssa?".
"Kyllä muutan", kuuluu vastaus. Isoveli sanoo että eihän pikkuveikka nyt sentään Kikun kanssa voi muuttaa, koska pikkuveikka muuttaa heidän kanssaan pian valmistuvaan uuteen kotiin.
Kummipoikani puistelee päätään ja ilmoittaa että muuttaa Kikun kanssa.
Voi pientä kultaa!
Onneksi mulla on jo suunnitteilla tulevaan lottokartanooni leikkihuone, joka tulee kulkemaan nimellä "Huvikumpu"!

Pieniä vinkkejä, mitä huoneesta voisi löytyä:






Oon itsekin ihan superinnoissani! Jos ei ihan jokaisen lapsen, niin ainakin mun unelmien leikkihuone!
Kirsikkana kakun päälle seinälle olisi täydellistä kerätä muutama Disneyn klassikkoleffajuliste! Löysin sivuston, jossa on kuva kaikista, mutta en osaa päättää vain muutamaa lemppariani, kaikki ovat niin mahtavia ja tuovat muistoja mieleeni. Kylmät väreet menivät läpi kehon, kun mietin animaatioita, joiden parissa olen kasvanut; Hercules, Kaunotar ja Hirviö, Leijonakuningas, Aladdin, Pieni Merenneito..





Ja ei muuta kuin lottoamaan..


Rakkaudella,

KIKU

2 kommenttia:

  1. Toi keittiö on upea!

    -Naapuri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! Kateltiin jo junnun kanssa, että kaikki tarvikkeetkin ois melko helppo saada, eikä tekeminenkään olis vaikeeta :) Että ylläty sitten kun teidän pojat saa tollasen tuparilahjaksi! :D

      Poista