lauantai 5. huhtikuuta 2014

Pääsiäiskattauksia

Vietimme tänään Marttojen kevättempausta, johon sisältyi mm. kolme hyvinkin erilaista pääsiäiskattausta, joista kävijät saivat valita mielestään parhaan.
Tässä kuvasatoa kattauksista!

Pöytä nro 1








Astiat; Iittala, Hackmann, Rörstrand
Pöytäliinana toimii päiväpeite.

Pöytä nro 2






Astiat; Hackmann, Arabia, Fleur, viinilasien merkki tuntematon


Pöytä nro 3.






Astiat; Hackmann, Iittala, Fleur, Fiskars
Pöytäliinana valkoinen lakana

Tämä viimeisin pöytä oli mun käsialaa ja se jäi valitettavasti äänestyksessä viimeiseksi. No eipä mitään, tämän kattauksen ideoiminen ja tekeminen oli hauskaa ja tärkeintä on, että olen itse erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni!
Lautasliinojen taittelu pupujen malliin oli melkoisen mahtavaa! Ohje tietysti löytyi Handimaniasta..

Toivottavasti tekin saitte jonkinlaisia ideoita näistä!


Rakkaudella,

KIKU

2 kommenttia:

  1. Ennen kuin luon tuon kommentin, että viimeinen kattaus oli sun tekemä, olin jo valinnut sen suosikikseni! Pupuservetit ja raikkaus kolahti muhun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos arvokkaasta tuesta! :) Arvonnassa voittanut nuori mies oli myöskin äänestänyt mun pöytää, joten mähän olen siis käytännössä myös voittaja! ;)

      Poista