torstai 25. lokakuuta 2012

Kikun uusi pikkukaveri

Olin eilen katsomassa erään työkaverini pientä poikavauvaa ja voi että! Toinen oli niin ihana!
Niin tyytyväinen, hiljainen ja rauhallinen poika!
Eikä ihme, sillä pojan vanhemmat olivat todella rentoja vaikka kyseessä on esikoislapsi! Tottakai lapsikin aistii sen ja on itse rento, good job! :)

Heitettiin siinä lapsen isän kanssa läppää lapsen hoidosta, kun tämä isä vielä luulin mun olevan ihan tumppukäsi vauvojen kanssa.. Piti näyttää sitten vähän lapsenhoidon elkeitä ;D Saattoi kyllä osua omaan nilkkaan tää homma, koska nyt mä oon listan kärkipäässä, kun vanhemmat tarvitsee lapsenvahtia.. Eihän siin tietty hittoikaan, oli niin ihana poika että mielellään menis vahtimaan, jos pyydetään.

Saatiin myöskin hyvät naurut siitä, kun vauva nukahtaessaan mun syliin, tunkee kätensä ensin paidan kaula-aukosta sisään ja sen jälkeen pitää kiinni paidasta.. Kahden kuukauden iässä ne jo yrittää päästä paidan alle, johan on markkinat!!! Siitä pojasta tulee ihan satavarpisti tissimies!

Ristiäisiä perhe viettää tulevana viikonloppuna ja työkaverini antoi vinkkinä, että etunimen löytää jostain laulusta, joten äkkiseltään vaihtoehdot on: 

Teuvo (Leevi and the Leavings - Teuvo maanteiden kuningas)
Jyrki (Juice Leskinen - Jyrki Boy)
Väinö (J. Karjalainen - Missä on se Väinö?)
Ake, Make, Pera (Hector - Ake, Make, Pera ja mä)
Jussi (Jänöjussin mäenlasku)
Kasper, Jesper, Joonatan (Rosvolaulu)
Saku, Samu (Saku Sammakko)

Jännityksellä odotetaan mitä tulee!  


Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti