tiistai 5. elokuuta 2014

Vaaleaverikkö

Mä rakastan mun pitkää, vaaleaa tukkaa.
Olen kokeillut tummaa, punaista, puna-ruskeaa, suklaan ruskeaa, ruskeaa vaaleilla raidoilla, vaaleaa eri sävyisillä vaaleilla raidoilla...
On ollut polkkaa ja pitkää, otsatukkaakin useita eri malleja.
Nyt kuitenkin siis pitkä ja vaalea, ilman otsatukkaa.
Vaaleana kutrit pysyy tällä hetkellä got2b:n beach babe -vaalennussuihkeella, jota mä käytän noin puolentoista kuukauden välein.

Toisaalta mun tukka myös osaa ärsyttää. USEIN.
Tällä hetkellä myös harmittaa työn tuoma rajoite hiusten laittoon, sillä käytän työvälineenäni headsetiä.
Tukka on pidettävä oikeastaan vain joko ponnarilla, nutturalla tai auki.
Luovuus meinaa kärsiä!

Toisinaan myös olisi kiva kokeilla joitakin kampauksia ensin muille, jotta ymmärtää paremmin miten se tehdään, mutta yleensä silloin kun inspiraatio iskee, ei ole lähimailla ketään sopivaa.





Lettejä ja nutturoita on tullut paljon tehtyä, eikä niihin oo vieläkään kyllästynyt.

Tässä linkkejä, joista itse ainakin olen löytänyt muutamia hyviä ideoita!

Helppo lettinuttura

29 hairstyling hacks every girl should know

23 five-minute hairstyles for busy mornings

23 creative braid tutorials that are deceptively easy

Nuttura with a twist

Suosittelen myös erittäin lämpimästi tutustumaan Freckled Foxin blogiin, josta löytyy tosi hyviä ohjeita kampausten tekoon, sekä myös kaikkea muuta inspiroivaa!




Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti