tiistai 23. heinäkuuta 2013

It's raining men

Huvitan jälleen itseäni deittisivustolla.
Poikkeuksena aiempiin kertoihin, tällä hetkellä käyttämäni sivusto on pienempi, asiallisempi, vähemmän kaupallinen. Tarjontaa on silti yhtä laidasta laitaan kuin missä tahansa muuallakin.
Eilen sain hyvät naurut, kun lueskelin erästä minulle saapunutta viestiä (nimimerkki tekstissä muutettu)
Lähettäjä Tosimies82
”Täällä olis 31v. dippainssi, vain vaimo ja lapset puuttuu.
En tupakoi, juon vain jos minulle tarjotaan.
Ethän pelästy nimimerkkiä, sen on tarkoitus vain herättää huomiota.”
Voiko kuivempaa lähestymistapaa olla?
…Ja kuka ilmottaa heti kättelyssä olevansa diplomi-insinööri? No tietysti ainoastaan diplomi-insinööri!
Olis ennemmin maininnut edes mitä tekee oikeesti työkseen! Ellei ole työtön dippainssi..?
En lämmennyt.
Vastapainona eräs lähestymistapa, jolle mä sytyin heti:
”Kyllä Jere Karalahden pitäis ymmärtää, että kun kerran on vetänyt petopaidan päälleen, niin silloin ei edes leikillään puhuta naapuriin menosta. Luulis Jeren tietävän että useimmille ei koskaan suoda kunniaa kantaa yllään Stadin punaista. En gång, alltid!”
Mies, joka puhuu mun kieltä, I LIKE IT! Voin paljastaa että tämä kyseinen keskustelu jatkuu edelleen.
Aiemmin kesällä tulin tehneeksi havainnon tarkasteltuani omaa deittailuhistoriaani; en ole ikinä seurustellut tai edes tapaillut miestä, jolla olisi ollut sillä hetkellä moottoripyörää.
Enhän mä tietysti ole mikään pärräfani, mutta en pistäis pahitteeksi, jos kesällä vois kuluttaa vähän asvalttia moottoripyörän ”takapenkillä”!
Sittemmin tein kyllä paljon tärkeämmän havainnon.
En ole ikinä deittaillut HIFK-fania. IKINÄ! MINÄ!!?
It’s a strange world..
Katsellaan mitä tuleman pitää tällä kertaa, tyhjin käsin vai täysin rinnoin?
Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti