keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Bloggari lahjoo

Selailin tässä illan kuluksi kohta jo mennyttä blogivuottani 2013.
Ensimmäinen puolisko meni aiheella "miehet" ja jälkimmäinen puolisko onkin sitten ollut vaihtelevampaa tekstiä sisältäen myös paljon DIY (do it yorself) -matskua.
Tänä vuonna olen saanut kolmesti purkaa sydäntäni teille (lisääkin olis ollut, mutta itsekään aina jaksa puhua mun huonoista miesvalinnoistani..) sekä jakaa elämäni suurempia muutoksia, kuten muuttaminen takaisin maalle ja vapaaherrattarena oleminen.
Eniten olen itse tällä hetkellä tyytyväinen ja iloinen kaikkeen siihen käsillätekemiseen, jota olen oppinut syksyn mittaan niin marttojen seurassa, kuin itse opettelemalla netin ohjeiden mukaan.
Elämä on valintoja ja ainakin minä olen tällä hetkellä käsittämättömän tyytyväinen kaikkiin tekemiini valintoihin tänä vuonna!

Tässä onnellisuuden ja tyytyväisyyden puuskassani päätin, että on aika osoittaa kiitollisuutta myös sinne puolelle Rakkaudella, KIKU -blogia, sillä ilman että kukaan tätä lukisi, en minäkään olisi niin hullu, että tätä kirjoittaisin!
Kaksi vakilukijaa, jotka myös toistuvasti ovat kommentoineet kirjoituksiani, saavat jouluksi pienet kiitokset yhteisestä taipaleesta tänä(kin) blogivuonna!
Kiitoksena lähtee kotitekoiset joululahjat: purkillinen kuplivia jalkakylpypaloja sekä käsivarsikudontatekniikalla valmistettu tuubihuivi.




Minde ja Naapuri, voitte odottaa kuulevanne minusta piakkoin! ;)



Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti