keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Naamajaiset

Juniori soitteli eilen täpinöissään ja ihmettelin että mistähän on kyse.
Poika kertoi että olivat keksineet kaverinsa kanssa teeman tuleville syntymäpäivilleen ja minun piti siinä sitten arvuutella aikani, kunnes sen keksin: naamiaiset! Tarkemmin ottaen vielä tarkoituksena että miehet pukeutuvat naishahmoiksi ja naiset mieshahmoiksi!


Junnu soitteli minulle asiaa ihan sen tähden, että olen itsekin pitänyt samanmoiset juhlat aikoinaan kaveriporukalle ja ne olivat yhdet mieleenpainuvimmista juhlista koskaan!
Ihmiset olivat innoistuivat, monet panostivat asuunsa ja fiilis oli mukava!
Porukasta löytyi tuolloin muunmuassa Peppi Pitkätossu, Jack Sparrow, Uuno Turhapuro ja Puuha-Pete.
Itse olin pukeutunut Robin Hoodiksi.


Minua ei varsinaisesti (vielä ainakaan) kutsuttu juniorin naamiaisiin, mutta tottakai aloin heti miettiä keneksi pukeutuisin!
Tukkahan mulla on melko pitkä ja vaalea, joten hahmolla pitäisi olla hattu päässä tai vaihtoehtoisesti vaaleat pitkät hiukset. Koska diggailen viiksistä, niin ensimmäinen mieleentuleva mieshän on ehdottomasti Hulk Hogan!
Pitäisi myös saada kyllä rintavarustus piiloon ja ainoa keino siihen, on tasata mahan kohdalle täytettä, joten hahmon täytyisi olla melkoisen pyöreä. Siinä kohtaa mulla loppui ideat...
Any ideas guys?


Onneksi on vielä kuukausi aikaa miettiä! ...Ja odotella sitä kutsua!




Rakkaudella,
KIKU

2 kommenttia:

  1. Sama tuli itsellekin mieleen tässä männäpäivänä, mutta tajusin että sillähän on pelkät housut jalassa! :D

    VastaaPoista