keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Vain muutaman karvan tähden

Ei ole mikään salaisuus eikä varmasti tule uutena asiana monelle teistäkään, että minä pidän parrakkaista/viiksekkäistä miehistä.
Nyt ei puhuta kuitenkaan mistään risuparroista tai hervottomista heviparroista 
(ZZ Top ei oo todellakaan mun märkä päiväuni!), vaan sellaisista siisteistä ja asiallisista.
Olli Jokisen kalapuikot/ rekkakuskit/ himo**ssijat Vancouverin olympialaisissa 2010 oli U P E A T ! Vai voitteko väittää muuta...?

 
Tästä syystä minulle marraskuu ei ole missään nimessä talven synkin kuukausi, sillä silloinhan järjestetään Movember!
Diggailen siis miehistä joilla on naamakarvoja.

Se mistä en todellakaan diggaile, on että löysin oman leukani alta kaksi partakarvaa!!!! Rapsuttelin pahaa aavistamattomana leukani alapuolta kunnes näppituntumalla havaitsin nuo kutsumattomat vieraat! 
Joojoo, tiedän että en todellakaan ole ainoa nainen jolla kasvaa naamassa ylimääräisiä karvoja, mutta on se silti shokki, kun osuu omalle kohdalle! Varmaan vähän sama juttu, kun löytää ensimmäisen harmaan hiuksen päästään! (Jaiks, toivottavasti ei vielä muutamaan kymmeneen vuoteen!?)
Ensijärkytyksestä selvittyäni laitoin molemmille veljilleni viestiä: "Löysin just mun leuan alta kaks hervotonta partakarvaa! MITÄ VTTUA!? Pitäiskö lopettaa se testosteronikuuri...? :D"
Vain toinen vastasi minulle ja sekin vastaus meni näin: "Taaaiii sit vaan viet muutoksen all the way.."
Että näin meillä! :D Kiitos tuesta, siskokin rakastaa sua!

Selitin äidilleni asiaa ja kerroin myös tästä veljeni viestistä. Ettekä kyllä arvaa mitä mutsi mulle sanoo!? Revin oikeesti pelihousuni!

"Joo kyllä mä itseasiassa näin jo aikoja sitten että sulla on karva leuan alla, mutten vaan viittiny sanoo mitään.." 

SIIS MITÄ HEMMETTIÄ!? OIKEESTI!? MUN OMA ÄITI!!!
Eiks naisilla oo joku kirjoittamaton sääntö että jos jotain tollaista näkee, niin siitä pitää sanoa vaikkei ees tuntis toista kovin hyvin?
Kelatkaa sitä tilannetta että oon löytäny jonkun kivan miehen, ollaan lähekkäin, katson taivaalle tähdenlentoa tms ja se näkee mun leuan alla olevat partakarvat eikä soittele enää sen jälkeen!? TÄN TAKIA NÄISTÄ ASIOISTA PITÄÄ SANOA! :D 
Sinne meni taas yks potentiaalinen aviomies, kiitti äiskä!

No mutta nyt ne karvat on poistettu ja tiedän olla varuillani ens kerralla. Tiedän myös että äiskä ei varmasti uskalla enää jättää sanomatta tällaisista asioista, sen verran hyvän metelin nostin asiasta...


Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti