torstai 20. syyskuuta 2012

Työttömän syksyä

Työttömän aikakin on uskomattoman kiireistä, kun ihan joutuu miettimään että millon ehtii blogia päivittämään!
Täällä mun kakkoskodissa landella on tullut vietettyä aikaa viime aikoina paljon enemmän kuin mun kaupunkiasunnolla ja olenkin jo niin hyvin asettunut taloksi, että mamma kutsuu mua taloudenhoitajakseen ja junnukin kettuilee koko ajan polleena mun työn puutteesta (itse se on nyt kuukauden päivät ollut hampurilaisravintolassa töissä oltuaan sitä ennen puoli vuotta työttömänä...) :D

Kiekkokausikin alkoi ja en puutu sen enempää siihen mitä tapahtui ennen kauden alkua, vaan siirrän katseeni jo hieman tuleviin peleihin ja toivotan Lennun lämpimästi tervetulleeksi takaisin! :) Sinua on kaivattu!
Huomautan myös, että joo, kiva saada hyviä hyökkääjiä remmiin, mutta puupäät, tajutkaa nyt vahvistaa sitä alakertaa! PUOLUSTAJIA, kiitos!

Sieniä on pakastettu urakalla, samoin pakkaseen on sujahtanut pinaattia, härkäpapuja sekä vihreää papua. NAM! Vielä kun keksis että mitä niistä kaikista tekisi! ;)
Kavereita on tullut nähtyä viime aikoina paljon ja olenkin saanut pitää sylissäni jos minkä ikäisiä pieniä kullanmuruja! Voin kertoa että tuli ihan uniinkin jo noi vauvat..


Työhaastattelussa kävin viime viikolla ja hommasta jäi ihan voittajafiilis! Tiistaina aamusta soi sitten puhelin ja hylkäyshän sieltä tuli.. Olin kuulemma ihan kärkikolmikossa, mutta valitsivat silti jonkun muun. Ensin otti päähän, mutta sitten olin tyytyväinen että pääsin kuitenkin noin pitkälle ja olin jopa vahvoilla. Täytyy yrittää ottaa opikseen ja miettiä, että mitä tekisin toisin, jotta olisin "the chosen one".

Laitetaanpa vähän fiiliskuvia, niin pääsette osaksi mun viimeaikaista arkea.





















Ens viikon pe-su lähdetäänkin pienellä porukalla Porkkalanniemeen mökille kattelemaan ja ihmettelemään, josko tuli kunnon syysmyrsky tai saatais kalaa! Sitä odotellessa! :)


Rakkaudella,
KIKU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti